Ozlyn Upload Gambar Johan Tertidur Dalam Solat, Dituduh Aibkan Suami ???



Hmmm, kalau ikutkan kami, gambar yang tersebar di internet menunjukkan Johan Raja Lawak telah tertidur ketika sedang bersolat tidaklah memalukan. Mungkin penat sangat sampai tertidur. Sekurang-kurangnya beliau solat kan?

Gambar itu dimuatnaik oleh isterinya, Ozlyn di laman Instagram beliau menunjukkan anak kecilnya cuba bersolat bersama bapanya, Johanlah. Tapi, Johan tertidur. Disebabkan ini, ada laman gosip dan blog yang memuatnaik gambar ini mengatakan Jozzlyn seperti cuba mengaibkan suami sendiri.


Mengaibkan? Hmmm. Bahagian mana yang aib? Setakat tertidur dalam solat, tidak boleh ke dilihat dari sudut positif? Sejuk hati kami bila tengok anak-beranak ini solat bersama walau tertidur si Johan. Kenapa agaknya para blogger ini melihat dari segi negatif? Ish ish ish…

Ozlyn yang agak terkilan dengan kata-kata blogger gosip itu telah menjelaskan bahawa Johan dilihat sujud dalam tempoh yang agak lama kerana salah seorang anaknya berada di belakang Johan.


Tidak mahu perbesarkan perkara ini, Ozlyn nampaknya malas mahu melayan komen-komen negatif ini sambil menunjukkan bahawa beliau bahagia bersama Johan dan anak-anaknya sekeluarga.

Via-MyArtis.My

1 Response to "Ozlyn Upload Gambar Johan Tertidur Dalam Solat, Dituduh Aibkan Suami ???"

  1. Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606

    ReplyDelete