Kelantan Ingin Pancing Didier Drogba!!!

BolaSepak Malaysia sekarang makin lama makin menjadi-jadi selepas TMJ membuat revolusi dan branding semula. Rentetan dari itu Liga Malaysia semakin meriah dengan kehadiran bintang-bintang ternama walaupon seperti kuda tua. hehe. Tidak ketinggalan juga pasukan negeri lain yang cuba memancing pemain ternama untuk sama-sama menaikkkan liga Malaysia. 



Pasukan Kelantan yang pernah memenangi juara treble pula akan memasang impian besar. Mereka mencemburui JDT kerana memiliki pemain Argentina iaitu Pablo Aimar yang pernah beraksi dengan kelab Laliga... Drogba yang pernah menjadi penjaring terbanyak semasa keriernya di EPL Chelsea..




Bekas Presiden KAFA telah berjumpa dengan Didier Drogba semasa Drogba bermain di kelab chelsea beberapa tahun lepas,dan berkata yang ianya bersedia menerima tawaran TSAM,bila masanya yang diperlukan olih TSAM...Dan dalam perkembangan terbaharu TSAM baru saja menghubunginya ( D.D ) semula,.jika tiada halangan April nanti ianya akan menjadi kenyata,an..juga tidak sabar berdepan dengan pemain elite antarabangsa Ivory Coast itu katanya..

Via : sapikpotrait.blogspot.com/

P/s : Benar atau tidak sejauh mana spekulasi perpindahan pemain ini sama-sama kita nantikan.

0 Response to "Kelantan Ingin Pancing Didier Drogba!!!"

Post a Comment